خانه / جامبوبگ / تولید کیسه جامبو صادراتی زیر قیمت بازار در بندرعباس

تولید کیسه جامبو صادراتی زیر قیمت بازار در بندرعباس

تولید کیسه جامبو در شهرهای اصفهان و یزد و تبریز بندرعباس و اهواز انجام می‌شود. جهت سفارش تولید گونی پلاستیکی و جامبو به قیمت درب کارخانه می توانید با مشاورین فروش گروه تولیدی و بازرگانی آوید تماس بگیرید.

در این مقاله می خوانید؛

قیمت تولید کیسه جامبو در یزد و بندرعباس چه تفاوتی دارد؟

فرایند تولید گونی پلاستیکی چگونه است؟

…….
کیسه جامبو

قیمت تولید کیسه جامبو در یزد و بندرعباس

 در صنایع مختلف بسیار کاربرد دارد و جهت حمل و نقل مواد اولیه یا عرضه محصولات خود در بازارهای داخلی و خارج از کشور از کیسه جامبو استفاده می کنند .استفاده از کیسه جامبو جهت حمل و نقل و صادرات دریایی بسیار رواج پیدا کرده است .بندر های صادراتی ایران مانند بندرعباس و بندر امام خمینی و بندر امیرآباد یکی از مراکز عمده استفاده از کیسه جامبو جهت صادرات محصولات می باشد. بسیاری از محصولات به صورت فله و وجود در مراکز دپو در بنادر جنوبی کشور مانند چابهار بندر عباس و بندر امام و بوشهر تخلیه می شود و در آنجا درون کیسه های جامبو بارگیری و سپس پس به وسیله کشتی صادر می گردد .تولید گونی پلاستیکی

بسیاری از افراد و تاجران به دنبال خرید جمعی از کارخانجات تولید کیسه جامبو در بندرعباس و چابهار و بوشهر می باشند. جهت خرید عمده از کارخانجات تولید کیسه جامبو می‌توانید به این کارخانجات در واقع واقع در شهرک های صنعتی اطراف بندرعباس و اهواز و بوشهر مراجعه نمایید. البته اگر به دنبال خرید کیسه جامبو با کیفیت درجه ۱ صادراتی می باشید می توانید به کارخانجات تولید کیسه جامبو در اصفهان و تهران و تبریز و اراک مراجعه نمایید .تولید کیسه جامبو

ساده ترین راه برای تامین کیسه های جامبو به قیمت درب کارخانه در بندرعباس و بوشهر و یزد آن است که با مشاوران فروش مجموعه  تولیی و بازرگانی آوید تماس گرفته و استعلام قیمت نمایید و سپس به قیمت درب کارخانه خریداری کنید.

قیمت تولید کیسه جامبو در یزد و بندرعباس بسیار متفاوت می باشد و با توجه به نیاز مشتری تعیین قیمت می‌شود .قیمت تولید کیسه جامبو با توجه به فاکتورهای مختلفی مشخص می‌شود که برخی از آنها عبارتند از :

خرید گونی جامبو

  • قیمت مواد اولیه در بورس
  • ابعاد تولید کیسه جامبو
  • تیراژ تولید گونی جامبو
  • نوع درب جامبو بگ
  • نوع کف جامبوبگ
  • تعداد بندهای کیسه جامبو
  • نوع بافت جامبوبگ
  • لمینت بودن گونی جامبو بگ
  • یووی بودن گونی جامبو
  • نایلون داشتن گونی جامبو
  • نوع ماشین آلات گونی بافی
  • میزان دوخت بندهای کیسه جامبو
  • و موارد دیگر

فرایند تولید گونی پلاستیکی

کیسه گونی پلاستیکی از الیاف پلی پروپیلن تولید می شود. گرانول پلی پروپیلن تولیدشده در پتروشیمی های ایران مانند جم  و مارون در کارخانجات گونی بافی از طریق اکسترودر ذوب شده و الیاف پلی پروپیلن تولید می گردد. فرایند تولید کیسه گونی پلاستیکی در کارخانجات مختلف با توجه به نوع ماشین آلات متفاوت می باشد . اصول کلی تولید کیسه گونی پلاستیکی در همه کارخانجات مشابه است که به شرح زیر می باشد:

تولید کیسه گونی

  1. ریسندگی: در این مرحله گرانول پلی پروپیلن به همراه مواد افزودنی دیگر و مستربچ و نرم کننده ها درون اکسترودر ذوب شده و به صورت الیاف از انتهای آن خارج می شود و به دور قرقره ها تابیده می شود .
  2. بافندگی: در این مرحله قرقره ها در داخل شاتلهای بافندگی قرار گرفته و با سرعت بسیار زیاد انواع گونی گردباف و تخت تولید می شود .
  3. چاپ: در این مرحله رول گونی پلاستیکی پس از بافته شدن درون ماشین آلات چاپ قرار گرفته و انواع چاپ بر روی رول گونی پلاستیکی انجام می شود .
  4. برش: در این مرحله رول گونی پلاستیکی به روش های گرم و سرد به صورت ساده یا زیگزاگ برش می خورد .
  5. دوخت: پس از برش رول گونی پلاستیکی، کار دوخت به صورت یک لایه یا چند لایه با توجه به سفارش مشتری و انتهای هر گونه انجام می شود.
  6. بسته بندی: در این مرحله گونی‌های پلاستیکی تولید شده در دسته های ۵۰۰ تایی یا ۳۰۰ تایی و یا به صورت پالت بسته بندی می گردد.

تولید کیسه گونی

جهت خرید و فروش این محصول میتوانید با ما در ارتباط باشید:
مشاور فروش: مهندس دیواندری
راه های ارتباطی:
شماره موبایل: 09128937791
شماره واتساپ: 09128937791
شماره تلفن ثابت:02133784154
شماره فکس:02189783121
کانال تلگرام: avidbags@
اینستاگرام: avidbags@
آدرس سایت: www.avidbag.com
پست الکترونیکی: avidbag@gmail.com
ادرس کارخانه : تهران . شهرک صنعتی قرچک .

حتما ببینید

فروش گونی جامبو

تفاوت قیمت فروش گونی جامبو در اراک و کرج

گونی جامبو بگ با توجه به مشخصات و ابعاد آن به صورت سفارشی تولید می …

Message Us on WhatsApp