خانه / جامبوبگ / ۳ روش خرید مستقیم از کارخانه تولید کیسه جامبو در زنجان و کرج

۳ روش خرید مستقیم از کارخانه تولید کیسه جامبو در زنجان و کرج

در این مقاله می خوانید؛

کیسه جامبو چیست و چه کاربردی دارد؟

برای خرید مستقیم از کارخانه تولید کیسه جامبو در زنجان و قم چکارکنیم؟

چاپ کیسه و گونی چگونه انجام می شود؟

خرید کیسه جامبواستفاده از کیسه جامبو کیسه جامبو جهت حمل و نقل و بسته بندی و صادرات محصولات مختلف شیمیایی و صنعتی و معدنی در اراک و قم کاربرد دارد کارخانجات متعدد تولید کیسه جامبو در اراک در سالهای اخیر به بهره‌برداری رسیدند

کیسه جامبو چیست و چه کاربردی دارد؟

کیسه های جامبوبگ و بیگ بگ به عنوان کیسه های بزرگ یک تنی معروف می باشند. کیسه های جامبو الیاف پلی اتیلن به‌صورت بسیار متراکم بافته می‌شود و در ابعاد بزرگ به صورت مکعب های حجیم همراه با چند بند در اطراف آن دوخته می شود. کیسه های بزرگ جامبو برای حمل و نقل محصولات فلزی و پودری بسیار کاربرد دارد . ارتفاع کیسه های جامبو از ۷۰ تا ۱۸۰ سانت متغیر بوده و طول و عرض جامبو از ۷۰ تا ۱۲۰ به راحتی تولید می شود .کیسه جامبو کاربردهای مختلفی دارد که برخی از آنها عبارتند از :تولید کیسه جامبو

  • حمل و نقل و جابجایی مواد فله شیمیایی و معدنی
  • بسته بندی محصولات معدنی و شیمیایی و کشاورزی
  • انبار کردن مواد مختلف و محصولات متنوع
  • صادرات محصولات مختلف غذایی و شیمیایی و معدنی به صورت زمینی و دریایی
  • یکی دیگر از کاربردهای کیسه جامبو جهت مهار سیلاب رودخانه ها و سواحل می باشد به طوری که درون آن سنگ و خاک پر شده و با استفاده از جرثقیل در بستر رودخانه ها و سواحل قرار داده می شود.

تولید کیسه گونی

 خرید مستقیم از کارخانه تولید کیسه جامبو در زنجان و کرج 

شهر زنجان و کرج یکی از قطب های صنعتی کشور می باشد و بسیاری از شهرک های صنعتی در اطراف زنجان و کرج قرار دارند. کارخانجات و صنایع مختلف شیمیایی و معدنی و غذایی در این شهرک های صنعتی فعالیت می کنند و محصولات خود را از طریق کیسه گونی و کیسه جامبو جهت فروش در بازارهای داخل و خارج از کشور عرضه می کنند . صنایع مختلف در این شهرک های صنعتی به دنبال خرید مستقیم کیسه جامبو مورد نیاز خود از کارخانجات تولید کیسه جامبو در زنجان و کرج می‌باشند . جهت خرید کیسه جامبو مورد نیاز خود از کارخانجات تولید کیسه جامبو در زنجان و کرج می توانید به صورت مستقیم به این کارخانجات مراجعه نموده و یا به راحتی با مشاوران فروش مجموعه تماس گرفته تا در کمترین زمان و با قیمت درب کارخانه انواع گونی جامبو مورد نیاز خود را خریداری نمایید.خرید کیسه جامبو

یکی دیگر از راه های خرید کیسه جامبو از کارخانجات تولید کیسه جامبو در زنجان و کرج آن است که به دفاتر فروش این کارخانجات در شهر زنجان و کرج یا تهران مراجعه نموده و یا با نمایندگان فروش آنها مذاکره نمایید.

چاپ انواع کیسه و گونی با کیفیت عالی

چاپ مشخصات و برند یک محصول بر روی بسته بندی بسیار حائز اهمیت است . در دنیای امروز تبلیغات و بسته بندی و چاپ تاثیر به سزایی در میزان فروش یک محصول در بازارهای مصرف ایفا می‌کند و باعث اعتماد سازی مشتریان به محصول درون کیسه گونی می‌شود . چاپ مشخصات برند محصول با روش های مختلفی بر روی کیسه گونی انجام می شود .جهت استعلام قیمت چاپ کیسه گونی مورد نیاز خود می توانید با مشاورین فروش گروه تولیدی آوید تماس بگیرید.

چاپ کیسه گونی

چاپ کیسه گونی برای محصولات صادراتی بسیار مهم می باشد. چاپ کیسه گونی به روش های مختلفی انجام می شود که برخی از این روشها عبارتند از:

  • چاپ سیلک
  • چاپ تامپون
  • چاپ لیزری
  • چاپ هلیو
  • چاپ فلکسو
  • چاپ opp

تولید گونی پلاستیکی

گروه تولیدی آوید این افتخار را دارد صفر تا صد تولید و چاپ انواع گونی داخلی و صادراتی با کیفیت عالی و درجه یک را در سریعترین زمان انجام دهد.

جهت خرید و فروش این محصول میتوانید با ما در ارتباط باشید:
مشاور فروش: مهندس دیواندری
راه های ارتباطی:
شماره موبایل: 09128937791
شماره واتساپ: 09128937791
شماره تلفن ثابت:02133784154
شماره فکس:02189783121
کانال تلگرام: avidbags@
اینستاگرام: avidbags@
آدرس سایت: www.avidbag.com
پست الکترونیکی: avidbag@gmail.com
ادرس کارخانه : تهران . شهرک صنعتی قرچک .

حتما ببینید

فروش گونی جامبو

تفاوت قیمت فروش گونی جامبو در اراک و کرج

گونی جامبو بگ با توجه به مشخصات و ابعاد آن به صورت سفارشی تولید می …

Message Us on WhatsApp