خانه / جامبوبگ / خرید از کارخانه تولید کیسه جامبو بگ قیر در اصفهان زیر قیمت بازار

خرید از کارخانه تولید کیسه جامبو بگ قیر در اصفهان زیر قیمت بازار

تولید کیسه جامبو در کارگاهها و کارخانجات مختلف در شهر های یزد و اصفهان و تبریز و کرج انجام می شود. جهت خرید گونی جامبو مستقیم از کارخانه تولید کیسه جامبو می توانید با مشاورین فروش این مجموعه تماس بگیرید.

در این مقاله می خوانید:

 خرید عمده از کارخانه تولید کیسه جامبوبگ قیر در اصفهان زیر قیمت  بازار

گونی پلاستیکی در چه مدل هایی تولید و بفروش میرسد؟

فرایند تولید گونی پلاستیکی چگونه است؟

تولید کیسه جامبو

خرید عمده از کارخانه تولید کیسه جامبو بگ قیر در اصفهان  

صادرات قیر از ایران بسیار رواج دارد. ایران یکی از بزرگترین صادرکنندگان قیر به سراسر جهان می باشد. صادرات قیر به صورت فله یا به صورت بشکه انجام می‌شود. اما در سالیان اخیر استفاده از کیسه جامبو جهت صادرات قیر بسیار رواج یافته است. زیرا استفاده از کیسه جامبو سبب کاهش هزینه های بسته بندی و صادرات قیر می گردد .

کارخانجات تولید کننده کیسه جامبوبگ بسیار محدود می باشند . جهت خرید مستقیم از کارخانجات تولید کیسه جامبو در اصفهان و تهران و تبریز می توانید به این کارخانجات به صورت حضوری مراجعه نموده یا به راحتی با مشاوره فروش این مجموعه تماس گرفته وبه قیمت درب کارخانه و حتی زیر قیمت بازار خریداری نمایید.

 خرید گونی جامبو

مهمترین عامل در تعیین قیمت کیسه جامبو بگ قیر نایلون درون کیسه جامبو می باشد که باید در مقابل حرارت قیر مذاب مقاومت داشته باشد . کارخانجات تولید کیسه جامبو در اصفهان در شهرک های صنعتی اصفهان و همچنین شهرک های صنعتی نجف آباد فعالیت می کنند. می‌توانید با آنها تماس گرفته و استعلام‌قیمت نمایید.

تولید کیسه جامبو

گونی پلاستیکی در چه مدل هایی تولید و بفروش میرسد؟

استفاده از انواع کیسه گونی از سالیان بسیار دور جهت حمل و نقل و بسته بندی بسیار محصولات معدنی و شیمیایی و کشاورزی کاربرد داشته است. کیسه  های پارچه ای و کنفی امروزه دیگر به ندرت استفاده  می‌شود و مقرون به صرفه نمی باشد. استفاده از انواع گونی پلاستیکی از جنس پلی پروپیلن در کشورهای مختلف رواج پیدا کرده است .گونی پلاستیکی با توجه به نیاز مشتری در ابعاد مختلف تولید می گردد. گونی  پلاستیکی در مدل های زیر تولید می گردد که عبارتند از :

  1. کیسه  گونی پلاستیکی ساده
  2. کیسه گونی پلاستیکی لمینت
  3. گونی پلاستیکی ضد آفتاب
  4. گونی پلاستیکی نایلون دار
  5. گونی پلاستیکی سیمان
  6. کیسه گونی جامبو
  7. کیسه گونی کامپوزیت

تولید کیسه گونی
کارخانجات مختلف گونی بافی در شهرهای اصفهان و تبریز و یزد و مشهد و کرج و قزوین و اهواز و شیراز و دیگر شهرها انواع کیسه گونی پلاستیکی تولید می کنند که با توجه به نوع ماشین آلات گونی بافی به صورت سنتی یا مدرن انجام می‌شود. کارگاه های دوخت و برش کیسه گونی در ابعاد مختلف نیز در شهر های مختلف فعالیت می کنند.

تولید کیسه گونی

فرایند تولید گونی پلاستیکی

گونی پلاستیکی با استفاده از گرانول پلی پروپیلن تولید می‌شود. استفاده از پلی پروپیلن با توجه به مقاومت کششی و استحکام و همچنین ماندگاری در مقابل نور آفتاب و رطوبت و همچنین تحمل تنش های فیزیکی در هنگام بارگیری و حمل و نقل بسیار مورد توجه می باشد . استفاده از پلی پروپیلن جهت گونی بافی بسیار مقرون به صرفه می باشد.

تولید کیسه گونی

در پتروشیمی های بزرگ در کشور های مختلف انواع پلی پروپیلن جهت گونی بافی تولید می نمایند. پتروشیمی جم و مارون دو کارخانه بزرگ پتروشیمی در ایران هستند که انواع پلی پروپیلن مصرفی کارخانجات گونی بافی را تولید می نمایند. تولید گونی پلاستیکی در کارخانجات مختلف با توجه به نوع ماشین آلات گونی بافی متفاوت می باشد. اما اصول کلی تولید گونی پلاستیکی عبارتند از :

  1. ریسندگی: که در این مرحله گرانول پلی پروپیلن به همراه مواد افزودنی دیگر و نرم کننده ها و مستربچ درون اکسترودر ذوب شده و در انتها به صورت الیاف خارج می گردد و به دور قرقره ها تابیده می شود.
  2. بافندگی : قرقره ها درون دستگاه های بافندگی و شاتل ها قرار گرفته و به صورت گرد باف یا تخت انواع رول گونی پلاستیکی تولید می گردد.
  3. چاپ :رول گونی پلاستیکی بلافاصله درون دستگاه های چاپ قرار گرفته و به صورت مستقیم چاپ روی رول گونی پلاستیکی انجام می‌شود چاپ گونی پلاستیکی در انواع مختلفی انجام می گردد.
  4. برش: با توجه به ابعاد مورد نظر و سفارش مشتری کاربرش به صورت گرم یا سرد بر روی رول گونی پلاستیکی انجام می گردد.
  5. دوخت: انتهای هر گونه پس از برش به صورت یک لایه یا چند لایه دوخته می شود و با توجه به نوع دستگاه دوخت و برش به صورت دستی یا اتوماتیک دوخته می شود.
  6. بسته بندی: کیسه گونی در دسته های 50 تایی و 300تایی بسته بندی و عدل بندی می گرد.

تولید گونی پلاستیکی

 

جهت خرید و فروش این محصول میتوانید با ما در ارتباط باشید:
مشاور فروش: مهندس دیواندری
راه های ارتباطی:
شماره موبایل: 09128937791
شماره واتساپ: 09128937791
شماره تلفن ثابت:02133784154
شماره فکس:02189783121
کانال تلگرام: avidbags@
اینستاگرام: avidbags@
آدرس سایت: www.avidbag.com
پست الکترونیکی: avidbag@gmail.com
ادرس کارخانه : تهران . شهرک صنعتی قرچک .

حتما ببینید

تولید گونی جامبو

قیمت تولید کیسه جامبو صادراتی در تهران

تولید کیسه جامبو برای صادرات محصولات مختلف معدنی و ساختمانی و شیمیایی به کشورهای همسایه …

Message Us on WhatsApp