خانه / جامبوبگ / آخرین قیمت کیسه توری پلاستیکی در زمستان 1402

آخرین قیمت کیسه توری پلاستیکی در زمستان 1402

فروش عمده کیسه توری پلاستیکی در اهواز و اصفهان و خرم آباد و همدان رواج دارد. استفاده از گونی و کیسه توری پلاستیکی جهت بسته بندی و صادرات انواع سیب زمینی و‌پیاز کاربرد دارد.
در این مقاله می خوانید؛
  • جهت خرید جامبو بگ پتروشیمی در ماهشهر چکار کنیم؟
  • قیمت عمده کیسه توری پلاستیکی میوه در کرمانشاه چقدراست؟
  • خریداران عمده گونی دست دوم چه کسانی هستند؟
  • قیمت عمده گونی کنفی گندم در بوشهر و تهران چه تفاوتی دارد؟
قیمت کیسه توری
.
فروش عمده کیسه توری پلاستیکی در اهواز و اصفهان و خرم آباد و همدان رواج دارد.استفاده از گونی و کیسه توری پلاستیکی جهت بسته بندی و صادرات انواع سیب زمینی و‌پیاز کاربرد دارد.

قیمت خرید جامبو بگ پتروشیمی در ماهشهر

جامبو بگ ها یا بیگ بگ ها کیسه هایی هستند انعطاف‌پذیر برای حمل محصولات از وزن ۵۰۰ تا 3000 کیلوگرم و تا حجم 2 متر مکعب قابلیت تحمل وزن دارند. کیسه جامبو جهت حمل و نقل انواع مواد خشک و جامد که به صورت دانه یا پولکی هستند استفاده می شود. این نوع کیسه ها از طریق لیفتراک یا جرثقیل به واسطه بندهای بلند آن جابجا می شوند. کم هزینه ترین و مناسب ترین نوع بسته بندی و حمل و نقل و انبار مواد فله ای خشک کیسه های جامبو هستند که نیازی به بسته بندی و یا حتی نیاز به پالت ندارند.
قیمت کیسه جامبو
کیسه های جامبو بگ جهت حمل و نقل جابجایی و نگهداری انواع مواد پتروشیمی ، شیمیایی، معدنی، کشاورزی، دارویی ،محصولات غذایی ، کودهای شیمیایی ، سیمان و بسیاری از دیگر از مواد فله ای قابلیت استفاده دارند. با توجه به اینکه جامبوبگ ها از چه نوع پارچه ای استفاده میشوند، آیا لایه نایلونی در داخل آن استفاده می شود و یا نه و اینکه این نوع کیسه از پارچه های لمینت دار استفاده می شوند یا نه، در قیمت و کیفیت آن تاثیر گذار است.
قیمت کیسه جامبو
کیسه های بیگ بگ و یا جامبو بگ بر اساس ظرفیت بارگیری ایمنی و همچنین بر اساس وزن محموله و ضریب ایمنی انتخاب میشوند. با توجه به نوع نیاز مشتری نوع کاربرد و حالت های مختلف کیسه برای جابجایی بلند کردن و همچنین پر کردن و تخلیه سفارش و تولید می شوند. جامبوبگ ها را می‌توان بر اساس ضریب ایمنی و نوع محموله و همچنین ظرفیت بارگیری ایمن آن به نوع ساده با ورودی یا دهانه باز و کف بسته اغلب برای صنایع و محصولات مناسب است استفاده کرد. برای جابجایی و حمل مواد غذایی و دارویی و همچنین در کارگاه های بهداشتی و ایزوله قابلیت استفاده دارد.
قیمت کیسه جامبو
برخی از جامبوبگ ها مخصوص حمل و نقل و جابجایی مواد خطرناک هستند که بر اساس ویژگی های سازمان ملل متحد تدوین و قابلیت تولید دارند. مجموعه تولیدی بازرگانی آوید انواع سفارش کیسه های جامبو بگ و کیسه های بیگ بک با کیفیت بالا در اندازه های مختلف ۵۰۰ تا 2500 کیلوگرمی را به صورت سفارش مارک و یا بدون مارک با قیمت مناسب می پذیرد.

جهت سفارش و خرید بیگ بک و همچنین  استعلام قیمت جامبوبگ پتروشیمی در ماهشهر و اهواز و بوشهر و بندر عباس و همچنین دیگر شهرهای ایران می توانید از طریق وب سایت و یا تماس با مشاوران مجموعه تولیدی بازرگانی آوید استعلام قیمت نموده  و با قیمت بسیار مناسب از درب کارخانه تا شهر مورد نظر خود ثبت سفارش و خرید امن را تجربه نمایید.

قیمت کیسه جامبو

قیمت عمده توری پلاستیکی میوه در کرمانشاه

از مهمترین دغدغه های کشاورزان در فصل برداشت محصولات خود تهیه کیسه های محکم و مقرون به صرفه برای جابجایی و بسته بندی محصول خود می باشد. کیسه های توری پلاستیکی راشل مخصوص انواع میوه جات صیفی جات و سبزی و مرکبات هستند که البته در مدل های متنوع و گوناگون در بازار ارائه می شوند. برخی از انواع کیسه توری پلاستیکی عبارتند از:
  • کیسه توری پلاستیکی ترک
  • کیسه توری پلاستیکی لنو
  • کیسه توری پلاستیکی راشل
  • کیسه توری پلاستیکی پیازی
  • کیسه توری پلاستیکی قارچ
  • کیسه توری پلاستیکی اکشن بگ
قیمت کیسه توری

کیفیت و ضخامت کیسه های توری برای نوع مصرف استفاده متفاوت میباشد. از جمله تفاوت های این نوع کیسه های توری به شرح ذیل می باشد:

  1. تفاوت از نظر نوع ظرافت و یا ضخامت کیسه
  2. از نظر میزان تراکم بافت کیسه و استحکام آن با توجه به نوع محصول
  3. تنوع رنگی کیسه های توری
  4. تنوع سایز و سایز بندی های متنوع کیسه با توجه به نوع نیاز مشتری
در اینجا فیلم کیسه توری پلاستیکی را مشاهده می نمایید.
.
لذا با توجه به این نوع تفاوت ها قیمت گذاری نیز متفاوت می شود. برای استعلام قیمت عمده روزانه کیسه های توری پلاستیکی میوه در کرمانشاه و سنندج و خرم آباد و همچنین در سراسر ایران و همچنین برای صادرات می توانید با کارشناسان ما در مجموعه تولیدی بازرگانی آوید از طریق وب سایت و یا شماره تماس ارتباط بگیرید.با توجه به افزایش در مواد اولیه تولیدی گونی بافی  در ماه های اخیر، قیمت تمام شده محصول افزایش پیدا کرده. لذا نمی توان قیمت ثابتی در رابطه با آن ارائه داد.
قیمت کیسه توری
برای استعلام قیمت توری پلاستیکی میوه در شهر کرمانشاه و سنندج و خرم آباد می توانید از طریق جستجو در اینترنت و یا از طریق حضور در کارخانه جات تولیدی در شهر کرمانشاه استعلام قیمت این محصول را به دست بیاوریم همچنین میتوانید جهت استعلام قیمت و ثبت سفارش با قیمت بسیار مناسب در درب کارخانه کرمانشاه و سنندج و خرم آباد و همچنین در دیگر شهرها و ارسال محصول تا شهر مورد نظر سفارش داده و خرید آسان و امن و مقرون به صرفه را تجربه کنید.
قیمت کیسه توری

خریداران عمده گونی دست دوم در تبریز

گونی های دست دوم از جمله محصولاتی هستند که به خاطر قابلیت مجدد و ضریب ایمنی بالا برای استفاده دفعات بیشتر مورد توجه و استقبال مشتریان به واسطه قیمت مناسب و مقرون به صرفه آن را دارد. از جمله عوامل تاثیر گذار و قیمت عمده گونی های دست دوم در شهر تبریز و سنندج و خرم آباد  و قزوین و دیگر شهرها را می‌توان این موارد برشمرد:
  • تمیز بودن و سالم بودن کیسه های گونی
  • کیفیت کیسه های گونی دست دوم
  • ابعاد کیسه های گونی 
  • نوع بار داخل کیسه گونی

قیمت کیسه دست دوم

بر کیفیت و قیمت گذاری آن تاثیر گذار است. میزان پوسیدگی این کیسه ها با توجه به میزان دفعات استفاده و نوع محصول آن بسیار حائز اهمیت است. خرید و فروش گونی های دست دوم برای فروشنده ها و نیز خریداران بسیار سودآور است. چرا که خریدار محصول می تواند با قیمت بسیار مقرون به صرفه محصول خود را بسته بندی نماید .همچنین فروشنده می تواند بعد از استفاده از محصول سود دیگری در ازای فروش کیسه خود نماید.

قیمت کیسه دست دوم

البته توجه نمایید که با توجه به اینکه این نوع کیسه ها دست دوم هستند اطلاعات اولیه این کیسه ها یعنی میزان دفعات و نوع محصولی که در آن استفاده شده بسیار مهم است. چرا که در صورت پوسیدگی و عدم توجه به این موارد امکان آسیب به در حمل و نقل و جابجایی می رود. لذا خرید کیسه های دست  دوم از مراکز معتبر از جمله مراجعه حضوری به خود کارخانه جات و یا مراکز بازیافت گونی ها و کسب اطلاعات در مورد خود گونی ها مهم است.

قیمت کیسه دست دوم
همچنین می توانید با مشاورین مجموعه ما تماس گرفته و با توجه به محصولی که میخواهید بسته بندی کنید کیسه های عمده دست دوم با قیمت بسیار مقرون به صرفه و کیفیت عالی را در شهر تبریز و همچنین سراسر کشور سفارش داده و خریدی مقرون به صرفه و امن را تجربه کنید.

تفاوت قیمت عمده گونی کنفی گندم در بوشهر و تهران

گونی های کنفی گونی های محکمی هستند که تحمل وزن بالا را دارند. همچنین خاصیت تبادل جریان هوا در گونی های کنفی قابل توجه است. این محصول از گیاه کنف که دارای ساقه های نرم و بلند از تولید می شود . به دلیل استحکام این نوع گیاه نخ آن نیز مستحکم بوده و برای تولید گونی های کنفی کاربرد دارد .گونی های کنفی برای حمل برخی از محصولات و کالاها از جمله گندم نیز استفاده می شود.

قیمت کیسه کنفی

از لحاظ کیفیتی گونی های کنفی در درجه های متفاوتی قرار دارد. گونی های کنفی ،کیسه ها و گونه هایی هستند که کاملاً گیاهی و با محیط زیست سازگار هستند. گونی های کنفی در چند مرحله تولید و به بازار عرضه می شوند.  از جمله مراحل آن عبارتند از :

  1. مرحله ریسندگی
  2. مرحله بافندگی
  3. مرحله چاپ
  4. مرحله برش
  5. مرحله دوخت
  6. مرحله  بسته بندی

قیمت کیسه کنفی

با توجه به نوع گونی ها درجه بندی و قابلیت استفاده آن با توجه به محصول متفاوت می‌باشد.  پارچه های درجه یک نسبت به پارچه های کنفی درجه ۲ و1  دارای کیفیت و بافت بهتری می باشد . بافت گونی کنفی در شهرهای مختلف ایران مانند لاهیجان و مشهد و تهران و اصفهان در کارخانجات گونی بافی انجام می شود. فشردگی و وزن گونی کنفی تاثیر زیادی در قیمت آن دارد.  گونی کنفی وارداتی که به صورت رولی به فروش می رسند در عرض های 105 و 115 سانت  و با طولهای متفاوت تولید می شود . گونی کنفی درجه 2 بصورت 1000 یاردی و گونی درجه درجه 3 بصورت 2000 یاردی معمولا بفروش می رسد. گونی کنفی تولید شده در ایران تا عرض 2 متری نیز تولید می شود.

قیمت کیسه کنفی

مجموعه تولیدی بازرگانی آوید نمایندگی فروش انواع گونی های کنفی با کیفیت و استاندارد بالا در شهر تهران و قم و اراک و همچنین بوشهر و سراسر شهرهای ایران را به عهده دارد .جهت کسب اطلاعات بیشتر و دریافت قیمت به روز محصول با مشاورین و کارشناسان مجموعه ما تماس بگیرید.

قیمت کیسه کنفی

افزایش قیمت گونی کنفی به دلیل بالا رفتن قیمت نخ و الیاف  کنف در بندرعباس و بوشهر و کرمان می باشد.  به دلیل افزایش قیمت الیاف پارچه ها موجب شده در ماه های گذشته در این شهرها افزایش قیمت داشته باشیم . جهت استعلام قیمت عمده گونی کنفی در بوشهر و تهران و قم و اراک و سایر شهرهای دیگر می توان همه روزه با مشاوران فروش مجموعه تماس بگیرید و اطلاعات کسب نمایید.

جهت خرید و فروش این محصول میتوانید با ما در ارتباط باشید:
مشاور فروش: مهندس دیواندری
راه های ارتباطی:
شماره تماس و واتساپ: 09036501463
شماره تلفن ثابت:02136809378
شماره فکس:02136809122
کانال تلگرام: avidbags@
اینستاگرام: avidbags@
آدرس سایت: www.avidbag.com
پست الکترونیکی: avidbag@gmail.com
ادرس کارخانه : تهران . شهرک صنعتی قرچک

حتما ببینید

فروش گونی ضایعاتی

خرید و فروش گونی ضایعاتی تمیز در اهواز

ضایعات پلاستیکی نقش بسیار زیادی در آلودگی محیط زیست دارد. انواع نایلون و گونی و …

Message Us on WhatsApp