خانه / جامبوبگ / خرید عمده گونی جامبو دست دوم در ایلام و سنندج

خرید عمده گونی جامبو دست دوم در ایلام و سنندج

ساده ترین راه جهت خرید عمده گونی جامبو دست دوم در ایلام و سنندج و کرمانشاه آن است که با مشاوران فروش این مجموعه تماس گرفته و گونی جامبو مورد نیاز خود را به صورت دست دوم با قیمت بسیار مناسب و ارزان خریداری نمایید.

در این مقاله می خوانید:

کیسه جامبو در چه ابعاد و مدل هایی تولید می شود؟

جهت خرید عمده گونی جامبو دست دوم در ایلام و سنندج چکار کنیم؟

مرکز تولید و فروش گونی پلاستیکی صادراتی در تبریز و ارومیه کجاست؟

……خرید گونی جامبو

کیسه جامبو در چه ابعاد و مدل هایی تولید می شود؟

کیسه جامبو گونی‌های بزرگ بافته شده از الیاف پلی پروپیلن می باشد که در ابعاد بزرگ تولید می‌شود و در اطراف آن چند بند دوخته می شود تا بتوان به وسیله لیفتراک و جرثقیل جابجا نمود. استفاده از کیسه جامبو جهت حمل و نقل و انبار کردن و صادرات  محصولات فله و پودری کاربرد دارد و صنایع مختلف شیمیایی و معدنی و غذایی از جامبوبگ استفاده می کنند. جامبوبگ با توجه به نیاز مشتری در طول و عرض ۷۰ تا ۱۲۰ سانت و همچنین تا ارتفاع ۱۸۰ سانت قابل تولید می باشد.

جهت سفارش تولید کیسه جامبو می‌توانید به کارخانجات تولید کیسه جامبو در شهرهای اصفهان و تبریز و یزد و شیراز و اهواز مراجعه کنید یا با گروه تولیدی آوید تماس گرفته و به آسانی ثبت سفارش نموده و استعلام قیمت نمایید . کیسه جامبو با توجه به نیاز مشتری در مدل‌های مختلفی تولید می گردد . مدل های کیسه جامبو بر اساس فاکتورهای زیر مشخص میشود که برخی از که برخی از آنها عبارتند از:

  1. نوع درب کیسه جامبو
  2. نوع کف جامبوبگ
  3. تعداد بند های کیسه جامبو
  4. لمینیت بودن جامبوبگ
  5. داشتن لایه نایلون داخل جامبو بگ
  6. ابعاد کیسه جامبو
  7. نوع محصول درون کیسه جامبو
  8. و موارد دیگر

تولید گونی پلاستیکی

خرید عمده گونی جامبو دست دوم در ایلام و سنندج

استفاده از کیسه گونی جهت حمل و نقل به صورت محصولات کاربرد دارد. کیسه گونی پس از تخلیه به صورت دست دوم یا ضایعاتی به فروش می رسد .کیسه های گونی که پس از تخلیه سالم باشند به عنوان دست دوم در بازار به فروش می رسد. اما با کیسه گونی که پاره شده باشند به عنوان ضایعات گونی استفاده می شود .

 گونی جامبو دست دوم

بسیاری از محصولات فله و پودری که در حجم زیاد به وسیله کیسه های جامبو به فروش می‌رسد  نیز پس از تخلیه کیسه های جامبو به عنوان دست دوم مشتریان زیادی دارد . مشتریان اصلی کیسه های جامبو دست دوم بسیاری از معادن می باشند که جهت حمل و نقل مواد اولیه از معادن تا کارخانجات فرآوری از کیسه جامبو دست دوم استفاده می کنند . برخی از کارخانجات جهت انبار کردن محصولات خود در انبار و کاهش حجم انبار داری از کیسه های جامبو بگ دست دوم استفاده می کنند .

جهت خرید عمده گونی جامبو دست دوم در ایلام و سنندج و کرمانشاه  میتوانید به کارخانجات مصرف کننده های کیسه جامبو مراجعه نمایید یا در شهرکهای صنعتی به مراکز جمع آوری کیسه های ضایعاتی و دست دوم مراجعه کنید .ساده ترین راه جهت خرید عمده گونی جامبو دست دوم در ایلام و سنندج و کرمانشاه آن است که با مشاوران فروش این مجموعه تماس گرفته و گونی جامبو مورد نیاز خود را به صورت دست دوم با قیمت بسیار مناسب و ارزان خریداری نمایید.

 گونی جامبو دست دوم

مرکز تولید و فروش گونی پلاستیکی صادراتی در تبریز و ارومیه

استفاده از گونی پلاستیکی جهت حمل و نقل و بسته بندی و فروش بسیاری از محصولات در داخل و خارج از کشور کاربرد دارد. کارخانجات و صنایع مختلفی مانند صنایع شیمیایی و معدنی و غذایی از کیسه گونی پلاستیکی استفاده می‌کنند. زیرا بسیار مقرون به صرفه بوده و قابلیت چاپ برای بر روی کیسه گونی باعث کمک و تبلیغات و بازاریابی و اعتمادسازی بین مشتریان می‌شود. البته در سالیان اخیر با توجه به ارزان بودن تولید کیسه های گونی پلاستیکی در ایران نسبت به کشورهای دیگر برخی از صنایع و کارخانجات در کشورهای روسیه و اکراین و عراق و ترکیه و ارمنستان و ترکمنستان دیگر کشورها به دنبال خرید کیسه گونی پلاستیکی مورد نیاز خود از ایران می باشند.

تولید گونی پلاستیکی

چندین کارخانه تولید و فروش گونی پلاستیکی صادراتی در تبریز و ارومیه فعالیت می‌کنند و در سالیان اخیر به بهره برداری رسیده اند. جهت خرید از گونی پلاستیکی به صورت عمده جهت صادرات به کشورهای اطراف مانند روسیه و ارمنستان و ترکیه و عراق میتوانید به صورت مستقیم به این کارخانجات گونی بافی در تبریز و ارومیه مراجعه نمایید یا با مشاوران فروش مجموعه تماس گرفته تا با ارزانترین قیمت از کارخانجات گونی بافی تبریز و ارومیه قیمت درب کارخانه خریداری نمایید . مراکز تولید و فروش گونی پلاستیکی و صادراتی در تبریز و ارومیه در شهرکهای صنعتی اطراف تبریز و ارومیه شهرک صنعتی شهرک صنعتی سهند و منطقه آزاد جلفا قرار دارند.

جهت خرید و فروش این محصول میتوانید با ما در ارتباط باشید:
مشاور فروش: مهندس دیواندری
راه های ارتباطی:
شماره موبایل: 09128937791
شماره واتساپ: 09128937791
شماره تلفن ثابت:02133784154
شماره فکس:02189783121
کانال تلگرام: avidbags@
اینستاگرام: avidbags@
آدرس سایت: www.avidbag.com
پست الکترونیکی: avidbag@gmail.com
ادرس کارخانه : تهران . شهرک صنعتی قرچک .

حتما ببینید

فروش گونی شیشه‌ای

نوسان قیمت فروش گونی شیشه ای در سال 1402

کیسه گونی پلاستیکی در انواع مختلف و رنگهای متفاوتی تولید می شود. انواع گونی پلاستیکی …

Message Us on WhatsApp