خانه / گونی ضایعاتی و دست دوم / نوسان قیمت فروش گونی شیشه ای در سال 1403

نوسان قیمت فروش گونی شیشه ای در سال 1403

کیسه گونی پلاستیکی در انواع مختلف و رنگهای متفاوتی تولید می شود. انواع گونی پلاستیکی شیشه ای و لمینت و ساده و صدفی در صنایع مختلف استفاده می شود . قیمت فروش گونی شیشه ای در تهران و تبریز و اراک و کرمان معمولا گران تر از انواع مشابه می باشد.

قیمت گونی دست دوم

در این مقاله می خوانید:
صادرکنندگان سیب زمینی در همدان و کرمانشاه از کدام گونی  استفاده می کنند؟
ضایعات کیسه گونی چه کاربرد هایی دارد؟
گونی پلاستیکی چگونه تولید می گردد؟
قیمت فروش گونی شیشه ای در سال ۱۴۰۰ چقدر است؟

تولید گونی پلاستیکی

صادرکنندگان سیب زمینی در همدان و کرمانشاه از کدام گونی بیشتر استفاده می کنند؟

بسیاری از صنایع برای بسته بندی و صادرات محصولات خود بسته بندی های مختلف کاغذی و نایلونی و کیسه گونی در ابعاد مختلف استفاده می کنند . استفاده از کیسه گونی پلاستیکی از جنس پلی پروپیلن نقش زیادی در بسته بندی به فروش محصولات مختلف دارد . برخی از صنایع که  کیسه گونی پلاستیکی در انواع مختلف استفاده می‌کنند عبارتند از:

  1. صنایع معدنی
  2. صنایع کشاورزی
  3. صنایع شیمیایی
  4. صنایع پتروشیمی
  5. صنایع نفتی
  6. صنایع دامی
  7. صنایع غذایی
  8. صنایع دارویی
  9. صنایع بهداشتی
  10. صنایع ساختمانی
  11. صنایع نظامی
  12. و غیره

فروش گونی سیب زمینی

محصولات غذایی و کشاورزی در گذشته با استفاده از کیسه گونی کنفی در ابعاد مختلف به فروش می‌رسید که امروزه در کشورهای مختلف مانند هند عراق و افغانستان و پاکستان استفاده از گونی کنفی کاربرد دارد . اما در  سال 1399 و 1400 با توجه به افزایش قیمت دلار و افزایش قیمت کیسه گونی کنفی استفاده کیسه گونی کنفی مقرون به صرفه نمی باشد. البته برخی از محصولات همچنان مجبورند با استفاده از کیسه گونی کنفی محصولات خود را صادر نمایند. زیرا کیفیت بار با توجه به نیاز مشتری مد نظر می باشد.

استفاده از کیسه گونی کنفی جهت صادرات سیب زمینی در برخی از کشورها همچنان رواج دارد. برخی از کشورهای همسایه مانند عراق و ترکیه نیز از توری ترک جهت خرید سیب زمینی از ایران استفاده می کنند. فروش داخلی سیب زمینی در کرمانشاه معمولاً با استفاده از کیسه گونی شیشه ای و سفید انجام می‌شود. اما صادرات سیب زمینی از کرمانشاه و همدان معمولا با استفاده از گونی کنفی به افغانستان و با توری ترک به عراق انجام می‌شود.

فروش گونی کنفی
قیمت توری ترک و قیمت گونی کنفی و قیمت گوی شیشه ای بسیار متفاوت می باشد . کیفیت کیسه گونی و تیراژ آن تاثیر زیادی در قیمت فروش گونی شیشه‌ای و کنفی و توری دارد.

فروش توری سیب زمینی

ضایعات کیسه گونی چه کاربرد هایی دارد؟

بازیافت ضایعات صنعتی و شیمیایی و پلاستیکی در سراسر جهان بسیار مورد توجه دولت ها و ملت ها می باشد . الزامات قانونی و زیست محیطی بین المللی و دولتی در کشور های مختلف سبب توسعه صنعت بازیافت محصولات صنعتی و شیمیایی و پلاستیکی گردیده است.  انواع پلاستیک پس از مصرف به عنوان ضایعات در طبیعت و زندگی مردم وجود دارد که باعث آلودگی های محیط زیستی می گردد. ضایعات پلاستیکی شامل انواع نایلون ها و پلاستیک ها می باشد.فروش ضایعات گونی

بازیافت ضایعات در ایران نیز بسیار مورد توجه می باشد و افراد بسیاری در زمینه بازیافت انواع محصولات پلاستیکی کار می کنند . استفاده از کیسه گونی پلاستیکی در جهت بسته بندی بسیاری از محصولات شیمیایی و صنعتی و غذایی کاربرد دارند که پس از تخلیه به عنوان ضایعات در طبیعت رها شده یا به عنوان زباله توسط شهرداری ها جمع آوری می شود. تفکیک زباله ها و بازیافت مجدد آنها کمک بسیار زیادی به احیای محیط زیست و همچنین سبب کسب درآمد و ایجاد اشتغال برای افراد بسیار زیادی می شوند.

 ضایعات بازیافت شده با توجه به نوع مواد اولیه آنها دوباره مصرف می شود. انواع محصولات پتروشیمی در زمینه انواع پلاستیک با استفاده از ضایعات پلاستیکی تولید می گردد . به عنوان مثال یکی از کاربردهای مهم ضایعات گونی پلاستیکی که از جنس  پلی پروپیلن باشد تولید سبد های پلاستیکی مخصوص میوه ها می باشد . همچنین انواع گلدان ها و کفش از ضایعات گونی از جنس pp می باشد.

یکی دیگر از کاربردهای ضایعات پلاستیکی به عنوان افزودنی در هنگام تولید ایزوگام می باشد. استفاده از گونی پلاستیکی ضایعاتی هنگام تولید ایزوگام تاثیر بسیار زیادی در کیفیت ایزوگام تولیدی دارد.

قیمت گونی دست دوم

فرایند تولید انواع گونی پلاستیکی

صنایع مختلف جهت بسته بندی و فروش محصولات خود در بازار داخل و خارج از کشور از کیسه گونی پلاستیکی استفاده می‌کنند. در گذشته استفاده از کیسه گونی کنفی و پارچه‌ای رواج داشت. اما امروزه استفاده از گونی پلاستیکی مقرون به صرفه می باشد. کارخانجات گونی بافی در سال‌های اخیر در شهرهای تبریز و اصفهان و اهواز و شیراز و کرج و رشت و زنجان و تهران انواع کیسه گونی تولید می نمایند. تولید کیسه گونی پلاستیکی با توجه به نوع ماشین آلات و خط تولید متفاوت می باشد. اما اصول تولید گونی پلاستیکی یکسان باشد که عبارت است از:

تولید گونی پلاستیکی

  1. ریسندگی: در این مرحله مواد پلی پروپلن به همراه افزودنی‌های دیگر و مستربچ باید در اکسترودر ذوب شده و به صورت رشته‌ای الیاف از انتهای آن خارج شده و در تونل آب یا باد سرد می‌شود و در نهایت به دور قرقره تابیده می‌ گردد.
  2. بافندگی :در این مرحله هزاران در درون دستگاه‌های شاتل گونی بافی قرار گرفته و با سرعت زیاد انواع رول گونی پلاستیکی در رنگ های مختلف تولید می گردد.
  3. چاپ: در این مرحله به صورت پیوسته رول گونی پس از تولید به روش های مختلف چاپ می گردد . انواع روش های چاپ در آینده توضیح داده خواهد شد .
  4. دوخت و برش :در این مرحله کیسه گونی پلاستیکی پس از چاپ شدن در ابعاد مورد نظر مشتری برش خورده و انتهای آن به صورت یک لایه یا چند لایه دوخته می شود.
  5. بسته‌بندی: در نهایت کیسه گونی پس از دوخت و برش در دسته های ۵۰۰ تایی صدتایی یا۱۰۰۰ تایی عدل بندی و دسته بندی می گردد.

تولید گونی پلاستیکی

قیمت فروش گونی شیشه ای در خرداد سال ۱۴۰۰

محصولات مختلف با استفاده از کیسه گونی پلاستیکی در بازار عرضه می‌شود . برخی از محصولات غذایی یا شیمیایی جهت عرضه و فروش در بازارهای مصرف نیاز به دیده شدن از بیرون کیسه گونی دارند.  در واقع استفاده از گونی شیشه ای ترکیبی از گونی پلاستیکی و نایلون های شفاف می باشد. بسته‌بندی و فروش محصولات در کیسه‌های گونی شفاف که محصول داخل آن مشاهده می شود تاثیر بسیار زیادی در میزان فروش یک محصول دارد.

فروش گونی شیشه‌ای

چاپ برند و مشخصات در رنگ های مختلف بر روی گونی شیشه ای نمای بسیار زیبا و جذابی ایجاد می‌کند. قیمت فروش گونی شیشه‌ای در ابعاد مختلف در کارخانجات تبریز و اراک و رشت و اصفهان و شیراز متفاوت می باشد. جهت استعلام قیمت گونی شیشه مورد نیاز خود می توانید در شهرهای شیراز و اصفهان و تبریز و تهران به دفاتر فروش و نمایندگان فروش کارخانجات گونی بافی مراجعه نمایید.

یکی از بهترین انواع گونی  شیشه  ای مربوط به کارخانجات خورجین در اراک می باشد که کیفیت بسیار بالایی دارد. قیمت فروش گونی شیشه ای با توجه به کیفیت بافت و میزان شفافیت گونی شیشه ای مشخص می گردد . جهت خرید عمده انواع گونی شیشه مورد نیاز خود همراه با چاپ اختصاصی طرح و برند محصول خود می توانید در تیراژ بالا با مشاوران فروش این مجموعه تماس گرفته و با بهترین کیفیت و قیمت ارزان خریداری نمایید.فروش گونی شیشه‌ای

استفاده از کیسه گونی شیشه‌ای جهت بسته بندی سیب زمینی جهت فروش در بازارهای داخل و خارج از کشور بسیار رواج دارد. گونی شیشه معمولاً در ابعاد ۵۰ سانت و ۶۰ سانت و ۷۰ سانت تولید و به فروش می رسد. کیفیت بافت کیسه های گونی شیشه ای بسیار مهم است. یکی از کاربرد های گونی شیشه ای به صورت لمینت جهت بسته بندی محصولات مختلف غذایی می باشد .یکی از انواع گونی شیشه ای که طراحی و تولید می‌شود گونی های صدفی شیشه ای می باشد که یک طرف آن به صورت صدفی و طرف دیگر شیشه ای و شفاف به صورت لمینت تولید می گردد.

قیمت فروش گونی شیشه ای در سال ۹۹ هر کیلو ۴۷ هزار تومان تا ۵۵ قیمت فروش گونی شیشه ای در بهار ۱۴۰۰ تا کیلو ۶۰ هزار تومان افزایش یافت.

جهت خرید و فروش این محصول میتوانید با ما در ارتباط باشید:
مشاور فروش: مهندس دیواندری
راه های ارتباطی:
شماره تماس و واتساپ: 09036501463
شماره تلفن ثابت:02136809378
شماره فکس:02136809122
کانال تلگرام: avidbags@
اینستاگرام: avidbags@
آدرس سایت: www.avidbag.com
پست الکترونیکی: avidbag@gmail.com
ادرس کارخانه : تهران . شهرک صنعتی قرچک

حتما ببینید

خرید گونی کنفی

خرید گونی کنفی بقیمت عمده در نیشابور در 1403+ فیلم کنفی

خرید  گونی چتایی و گونی کنفی در اراک و قم و سمان و تهران و.. …

Message Us on WhatsApp